2011-07-21

Születésnap II.

Latinka által meghírdetett ajándéklánc-születésnapi játékban -et kaptam párnak. Sokáig gondolkoztam, mit is készíthetnék neki, de mikor megláttam Manka Biscornu mintáját már összeállt a kép. A receptes borító mellé készült egy levendulával töltött szívecske is.


Ha van egy kis időtök nézzetek be -hez... 
Játékot is hirdetett és egy gyönyörű doboz az ajándék :)




Ha már levenduláról esett szó...levendulás ajándékok is készültek mostanában. Ebben az évben is készítettem levendulabuzogányokat. Manka Levendulás humbug-jának középső eleme egy kis levendulapárnára került.
Anyósomnak készült egy levendulát tartalmazó pinkeep. A minta INNEN származik, melyet kiegészítettem a humbug-mintán található felirattal.

NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM a mintákat!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek. A bordó anyag nagyon jó választás. A levendulát pedig nem lehet megunni.

    VálaszTörlés
  2. A receptes könyvborító telitalálat!!! :o)
    A levendulásak pedig csodálatosak!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű itt minden, jó, hogy benéztem Hozzád!
    Kellemes hétvégét Neked!

    VálaszTörlés