2012-04-11

Egy csokornyi boldogság...

Nem virágcsokrot kaptam, hanem boldogság gyöngyszemeket.
 NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !

Raqueltől egy Rita Villa mintát kaptam, amit a múlt héten ki is hímeztem:
Befejeztem az Around Alphabet hímzést is. 

Terveim szerint meg szerettem volna varrni a nyári táskát is, de erre nem maradt időm, talán a hétvégén :). 

Időhiányom egyik oka ez a kis kölyökkutya - Marci - volt. 
Nagyon aranyos, játékos és szereti a papucsom :).


Amanda barátnőmtől kaptam a pöttyös-nyulas szívet és képeslapot.
Ádám készítette az iskolában a tojásvirágot és a narancssárga tojást, amit nekem adott :)


Mavi-Septiembre elkészítette a mintámat .
Kék színnel is nagyon tetszik , köszönöm !

Köszönöm szépen az előző bejegyzésekhez érkezett sok kedves megjegyzést :)!

Díjat kaptam Bernadett-től és Edittől. Köszönöm szépen!
A játék az 5-ös szám jegyében zajlik: áruljunk el 5 dolgot magunkról, és adjuk át 5 másik (200-nál kevesebb rendszeres olvasóval rendelkező) blog írójának a díjat. Én a következő személyeknek szeretném továbbadni -igaz 2 helyről kaptam, de most csak 5 blogírónak adnám át... ha valaki szeretné, akkor szívesen adom, ha nem kérni azt is megértem :) :

5 dolog rólam... kicsit módosítva most 5 rövid idézet lesz:
1. A barátság nem első látásra születik, hanem felépül, ha van miből.
2. A mosoly egy görbe vonal, amely egyenesbe hozhat mindent.
3. Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.
4. A kreativitás a bizalomból fakad. Bízz az ösztöneidben.
5. Egy lakás értelme nem a bútorok, hanem az érzés, amely eltölti ott az embereket.
 NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !

20 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondoltál rám! :-)
    sajnos rigolyáim közé tartozik, hogy csak az általam készült képeket teszem ki blogocskámra. Saját rajzzal is meglehet jelentetni a díjat?
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Tarka Barka: Kíváncsi lennék rá :)

    VálaszTörlés
  3. Rita ... egy gyönyörű villa. Nekem nagyon tetszik az eredmény.
    Csók.
    (Én a fordító).

    VálaszTörlés
  4. Láttam Raquel blogján, hogy 3-an kaptatok saját mintát, ez olyan jópofa és kedves dolog! Szuperül fejezted be, nagyon tetszik, és a fejlécképed is klassz :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen ezt a bejegyzésedet! Olyan jól esett a lelkemnek elolvasni... :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép alkotásokat mutattál! S a befejezéseid... szuperek. El is gondolkodtattál... :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek a munkáid! Nagyon tetszik a keretezés is, nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kedves ajándékokat kaptál!!!
    A kivitelezés pedig gyönyörű lett!!!
    A tulipán anyira szép! Olyan különlegesek a szirmai!
    Marci pedig ♥ :o)!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a megtiszteltetést, pár nap türelmet kérek hogy a díjat kitegyem.

    Nagyon szép ajándékokat kaptál, a kutyus nagyon édes és nagyon jópofa a házas hímzés

    VálaszTörlés
  10. Olyan meseszépeket hímzel!!!!!!!♥

    VálaszTörlés
  11. Szépségesek! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  12. Micsoda mozgalmasság! :)
    Ez lett a kutyus végleges neve?
    Sok-sok erőt és sok-sok örömöt továbbra is! Ha átnézek hozzád nekem is jut belőle! :)

    VálaszTörlés
  13. A kutyus csuda helyes, irigyellek is miatta!
    Én is láttam a mintádat a Septiembre blogon, nagyon szép - meg a te változatod is!

    VálaszTörlés
  14. Ennél személyesebb ajándékot elképzelni sem tudok!
    És milyen szépen formába öntötted!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szivesen.:)
    A munkaid kaprazatosak,mint mindig.:)Finomak,izlesesek.:)
    Es ket kedvenc idezetem az 5 kozott van,de az egyiket angolul tudom...:)A legjobban pedig az elso tetszik,amit meg nem hallottam,de nagyon igaz.:)Es koszonom.:)
    Bernadett

    VálaszTörlés
  16. I love it!!!! And I love the frame so much!!!!

    Thank you Rita

    (P.S. My husband open his mouth a lot when he saw your stitchery!!!! He said: wonderful!!!)

    Kisses and hugs ;-)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon kedves vagy, hogy Rám gondoltál! Gratulálok és köszönöm!!!!♥

    Én is kérnék egy kis türelmet...ki fogom tenni és írok is magamról 5 dolgot, de most alig van időm a blogra. Ehhez pedig gondolkodni is kell...hogy mit árulhatok el! :))

    Nagyon szép napot!!! ♥

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szepek a himzeseid, es milyen nagyszeru ajandek ez a Rita Villa minta!

    A kutyus pedig nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés