2013-07-02

Kirándulás

Jó volt olvasni a tippjeiteket :)

Igen :) vasárnap egész nap a budapesti Állatkertben voltunk.

Láttuk a kis Moirát (orangután),  Ashát (elefánt), a kis zsiráfot és sok-sok kis flamingó fiókát... és még sorolhatnám tovább az állatcsemetéket.
Töltöttem fel  képeket IDE.



Sétánk közben bementünk a Varázshegybe is. Az 1912-ben épült Nagyszikla belsejében található és tavaly adták át.

A legalsó szintjén lévő Őstengerben a kedvencünk a kúszógéb volt.
Az Időalagút egyik tárgya volt a tegnap mutatott tengeri liliom kövület.
A Neander-völgyben nagyon élethű volt az ősember család - szinte vártuk, hogy megmozduljanak.
Ádám nagyon élvezte Az élet iskolája termet, többek közt ezt a csontváz-bringát (ahogy tekerte a pedált, a csontváz közben úgy mozgott).
A levélvágó hangyák a Kolónia galériában, a Parányok világában a kiscsibék, az Óriások csarnokában a bálnaagy, cetszív...és még sorolhatnám az érdekességeket.


 A Kaffer szarvasvarjú (Marlene - nem a legszebb, de érdekes madár) hangokat adott ki és élénk érdeklődést mutatott a mobiltelefon iránt...Vajon kivel szeretett volna beszélni? (Ezt sajnos nem tudtuk meg :))

Jártunk a lepkeházban is - hogy valami szépet is mutassak :)
Amikor bemondták, hogy lassan záróra, akkor egy nagy bokor tövéből teljes pompában előlépett az egyik hím páva. 

Végére hagytam egy kis x-et is :) Jelentkeztem egy HAL-ra is Vavi új blogjában. Az első lépés (az abc) majdnem kész Barbaral Bella Rosa fonalával.


13 megjegyzés:

  1. Legalább nem állat, phü....
    Tengeri liliom már jobb
    Az élő állatokat nagyon szeretem, de míg mások egértől, póktól , kígyóktól miegymástól undorodnak, én ellenben a döglöttől és a betegektől....
    A programotok csodás,szuper lehetett, kicsit irígykedem is, mert a kiskutyánk miatt nem tehetünk ekkora sétát:-(
    Köszönöm a képeket, az a csontvázas bringa nagyon tetszik!!:-)
    Mi a csuda az a HAL???

    VálaszTörlés
  2. Szóval tengeri liliom!!!! Hát erre sose gondoltam volna! :o)))
    Nagyon szuper képeket készítettél! A mobiltelefonos nagyon mókás :o))) nekem is egyből az jutott eszembe, hogy vajon kinek akar telefonálni? :o)

    VálaszTörlés
  3. haha, Szera biztos tudta, hova készültök...én utoljára erre tippeltem volna. nagyon szép képeket készítettél, izgalmas program lehetett, mert az Állatkertünket nem lehet megunni, az biztos! a kiselefánt csuda-édes, a pávás fotó meg különösen tetszik, bár a hangjuk is olyan szép lenne, mint a férfi egyedek tolldísze. köszi a fényképes élménybeszámolót♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kétszer engem is megijesztett a rikoltozásával :)

      Törlés
  4. Köszi a képes beszámolót!
    Éppen a múlt héten mondtam a fiamnak, hogy valamikor el kellene menni az Állatkertbe, egyrészt, mert régen voltunk, másrészt, mert hallottam, hogy baby-boom van :))) Most még erősebb lett a "menni kéne" érzésem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep helyeken jartatok.:)
    Gyonyoru a himzes.:)

    Minden jot.:)

    VálaszTörlés
  6. A képek fantasztikusan jól sikerültek, a páva és a pillangós a legjobb. A mobilozó Marlene is aranyos jószág. Lehet, hogy már sok mobilt látott és végre egyet közelről is megnézhetett:)

    VálaszTörlés
  7. Mindig elolvadok a kicsi elefántoktól.:)A hímzés szokásodhoz híven mesés lesz!

    VálaszTörlés