2014-12-06

Recept

 Se meghalni, se nem élni
Lemondani, de remélni.
Ülni, föl-fölkelni, járni,
Várni, várni, várni.
Elaludni és álmodni,
Álmodozni, gondolkodni.
Vágyni, vágyni, elepedni,
Hagyni a szívet repedni.
Nézni, nézni, elámulni,
Csak bámulni és ámulni.
Örülni az égnek reggel,
Beszélni a gyermekekkel.

Heverészni és sétálni,
Fütyörészni és tréfálni.
Mindenkit mosollyal csalni,
Mulattatni vigasztalni.
Elfáradni és pihenni,
A könnyeket kiengedni.
A könnyeket könnyen venni,
A szenvedést elszenvedni.
Tenni venni, jönni menni,
Képzeletben messze lenni.
Túl gondolni a világon,
Túl az Óperenciákon.
 

Szép Ernő: Recept 


A múlt hónapban sikerült egy -nagyon-nagyon ragaszkodó- köhögést összeszednem :(. Talán a heti antibiotikum kúra segít újra a régi lenni. Valahogy kettőt előre és egyet vissza (néha kettőt, hármat vissza) üzemmódban voltam. Ötletekben, tervekbe nem lett volna hiány, de energia valahogy nem jött hozzá... van ilyen, s remélem lassan vége :).
A sok tea mellé sütöttem 1-2 sütit. Kipróbáltam Szera mézeskalácsosát , Eszter citromos sütijét. Ádám kérésére készült Timitől tanult zabpelyhes tallér (elbolondítva egy kis vörösáfonyával). A múlt hétvégén, amikor a lázam elmúlt, gyorsan sütöttem egy kakaós-diós kekszet :).
Mind-mind nagyon finom volt - fotózni is a eldugott sütiket tudtam most :)

Hímzésre nagyon kevés időm, energiám maradt...

Szerettem volna elkészíteni Maggi Co's Village hógömbös "Cosas que pasan en Invierno" mintáját. El is kezdtem, de befejezni csak ezt a kis pingvint és a középső mintából készült hógömböt sikerült.
Néha kell egy kicsit besegíteni a Mikulásnak is :).

Láttátok John Lewis Christmas Advert 2014 pingvines reklámfilmjét? 
Nagyon aranyos :).


Nagyon szép hétvégét kívánok Mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy végre sikerül leküzdeni a betegséget! Nagyon tetszik az ádventi "koszorútok", a hímzéseid, a hógömb különösen♥ A sütik szépek és biztosan nagyon finomak, ki is próbálom azokat, amelyek a többiektől származnak. Nálunk a hétvégén a téli nagy kedvenc, almás-diós muffin készül.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok Neked!
    Nagyon szépeket alkottál! :-) A hógömb nagyon szuper! :-)
    A sütik nagyon finomaknak néznek ki. :-)

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi, teljes gyógyulást! <3 A diós kekszet biztosan kipróbálom!
    A pingvin és a hógömb nagyon kedvemre való! Puszilunk! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ezért volt csend feléd! Minél hamarabbi gyógyulást kívánok!!!!
    Az a hógömb nekem titok....Nézem és töröm a fejem,hogy hogyan van?? :)))) Csodás!!!

    VálaszTörlés
  5. Remélem, hogy a köhögés hétfőre már elmúlik! :o)))
    Nagyon szuper lett a hógömb! A pingvin pedig annyira aranyos lett!!! John Lewis reklámja nagyon tetszett :o))) Először azt hittem, hogy valóban egy igazi pingvinje van a kisfiúnak! :o)))

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus a hógömböd, a pingvin is édes lett!
    Gyógyulj meg mielőbb teljesen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... és nagyon tetszik az adventi koszorúd is! :)

      Törlés
  7. Megint csodálatos Nálad minden:). Jobbulást kívánok, most már értem miért voltál olyan "csendes":(.

    VálaszTörlés
  8. Hiányoztál!
    Csodás a hógömb, a pingvin pedig annyira édes!! Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  9. Szívből kívánom, hogy gyógyulj meg hamar! Még a betegséged ellenére is sokat dolgoztál! Nagyon szépeket alkottál. A hógömböt én is elkészíteném, de nem tudom hogyan kell. Pedig úgy emlékszem, hogy már kaptam ez irányú útmutatót, de valahova elkevertem.
    A sütik nagyon finik lehettek. Én is elkezdek sütögetni a héten, mert nálunk is nagy lemaradások vannak, betegség miatt! Szép napokat kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés