2016-10-26

Blackwork

Másfél hete kaptam kézhez Lee Albrecht  csodaszép BLACKWORK könyvét... nagyon-nagyon megörültem neki (boldogságbomba volt :) )

A könyvet Filomena Reis -nek ajánlotta Lee Albrecht...
A könyv mesél erről a hímzésről (Blackwork, míg máshol Holbein néven ismert), megemlíti Aragóniai Katalint is. Ismerteti az alapanyagokat és lépésről lépésre bemutatja ezt a technikát.
12 rajzos leírás is található benne csodaszép párnákról, asztali futókról. Ezekhez még nem mertem nekikezdeni, de szeretek új dolgokat megtanulni, így egy kis próbát készítettem 6 kis elem felhasználásával.

Ezekből egy kockát állítottam össze:
 Egy kicsit közelebbről ilyen lett a kockám :
 Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet.

Lee, NAGYON-NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !!!

8 megjegyzés:

  1. Ez egy igazi szívből jövő ajándék!!! ♥
    Nagyon aranyos lett a kocka!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a kocka, az ajándékod pedig tényleg szívmelengető!

    VálaszTörlés
  3. Un trés beau livre,je n'ai jamais fait de blackwork,je retiens le titre et vais voir s'il existe en français!
    Ce petit cube est magnifique,j'aime beaucoup ,et lui trouve beaucoup de finesse!
    Belle journée

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséget kaptál, a kockád nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  5. Érdekes ez a technika, türelmet, odafigyelést igényő, de szépen megoldottad ezt is, egy ilyen szép ajándék csak hozzásegít ;-), gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. De jó! Szuper lehet a könyv❤ Ismerve Lee korábbi munkásságát ;) Most eszembe jutott, milyen nagyon hanyag vagyok... egy ilyesmi kockákból álló projektem tavaly óta félkészen áll a fiókban... Kicsit kedvet kaptam, hogy előkapjam :)

    VálaszTörlés