2017-07-21

Nyár....

Elkészült a Lizzie Stitching Wallet SAL 4 része, kicsit közelebbről:
1-4 rész egyben ilyen:
 A 3. rész képei ITT megnézhetők.

Pár napra sikerült elmenni a Balatonra is...

"Nyugodtan kell ringatózni egy csónakban, ellazulni és gondolatainkba merülve hanyatt feküdni. A tavakban és a gondolatokban az a közös, hogy időt kell szakítani rájuk."

A fenti idézet Fredrik Backman:A hazavezető út minden reggel egyre hosszabb  könyvéből származik.
Előszava így indul:
"Kedves Olvasó!
Az egyik példaképem egyszer azt mondta: „Az öregedésben az a legrosszabb, hogy az ember kifogy az ötletekből.” Azóta nem tudom kiverni a fejemből ezeket a szavakat, mert nekem is ez a legnagyobb félelmem: a képzeletem hamarabb cserbenhagy, mint a testem."
Olvasás közben a következő szavak jutottak eszembe erről a könyvről: szeretett, tisztelet, türelem, búcsú...
"... Az univerzumnak nincs nagyobb rejtélye, mint az ember. Emlékszel, mit mondtam a kudarcról?
-Csak akkor vall kudarcot az ember, ha nem próbálja meg még egyszer."


Még egy kis hímzést hoztam (anyukám szülinapi ajándékkísérője lesz).
Danybrod  oldalán megakadt a szemem egy mintacsokron, ebből Merci mintát hímeztem ki felírat nélkül. A befejezéshez a mintát elforgattam és egy kis kulccsal egészítettem ki. Levendulával dúsított tölteléket kapott és akár tűpárna is lehet....


Mindenkinek sok mosolyt, vidám perceket,a dolgozóknak kevés munkát és kitartást, a nyaralóknak jó időt, szuper programokat, kellemes pihenést, kikapcsolódást, nyári élményeket kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Csodaszépen alakul a hímzésed a sal-ban!!!
    A balatoni képre már ránézni is hűsítő érzés ebben a kánikulában :o)
    Anyukádnak nagyon sok boldog szülinapot kívánok, az ajándéknak biztos nagyon fog örülni, olyan gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  2. Wonderful progress on your SAL. The little cushion is very cute.

    VálaszTörlés
  3. Eine zauberhafte Stickerei ! Und wunderschöne Fotos !
    Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a SAL - és Édesanyád ajándéka is!
    Örülök, hogy tudtál kicsit pihenni!
    További szép nyarat kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Izgalmas ez a SAL :) Édesanyádnak kedves ajándékot készítettél❤️
    Nagyjából mi is akkor voltunk a Balcsiparton😎 Puszillak

    VálaszTörlés