2018-01-08

Ajándékok

amit adtam, illetve amit kaptam...

The Little Stitcher blogján megláttam LETTERS FOR SANTA free mintát. amit kis párnának készítettem el.
Karácsonykor mutattam a kötött szíveket (kötni utazás közben nagyon jól lehet :) és a szívek számából - igaz nem a teljes "készlet"- látható sokszor utaztam) ajándékok lettek. Már régen könyvjelzőztem a Lucky stars bejegyzést, de csak most készítettem el. Most láttam egy tutot ... lehet, hogy ezt a kezdést is fel lehetne használni hozzá (nem kellene felszedni a szemeket újra) : 2 kötőtűs kezdés.

Ajándékok amiket kaptam (időrendben - előre elnézést, ha valami kimaradt, de belakták az ünnepek alatt a lakást :) és most szedtem gyorsan össze a fotók idejére. Lehet hogy nem  ).

Raquel Blascotól (Maggi Co's Village) érkezett az első csomagom, mely ezeket a szépségeket rejtette :

 Timitől kaptuk ez a gyönyörű hóemberes csomagot :
 Amandától kaptam a következő szépséges meglepiket :


Szombaton sikerült találkoznom Eszterrel. Ezeket a gyönyörű ajándékokat kaptam :
 
MINDENKINEK NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ajándékaid! (milyen jó, ha az embernek sok ügyeskezű barátnője van :) ) Köszönöm a gyönyörű ajándékokat, és a kellemesen töltött órákat ♥

    VálaszTörlés
  2. ♥♥♥
    Nagyon tetszik a kispárna, amit készítettél! Lehet én is kihímzem ezt a mintát, mert valóban nagyon aranyos!

    VálaszTörlés